Trött tjej


Hej Hallå!

Igår jobbade jag 9 timmar, har nog aldrig varit så sliten och svettig på jobb, usch då!

Vi hade såå trevligt i fredags, va i en riktigt nice lägenhet i Langesund på grillfest med ett gäng goa människor! Sedan drog vi tillbaks till Brevik och gick till puben, där jag beställde 2 vann (vatten) woho 1-0 till mig! Skulle ju trots allt öppna lektern dagen efter kl 12, så försökte hålla mig i skinnet! Spelade lite biljard i puben och hade det mysigt!

Idag öppnade jag igen och var inte så mycket folk, allt är ju pga vädret nu, så tråkigt väder vi har haft de senaste dagarna..växlar ju mellan sol, moln och lite regn skurar.. :(

Imorgon får vi se om jag blir fri igen eller om jag måste jobba..men jag ber till väderguden att det blir dåligt väder så jag slipper jobba! Har ju trots allt lite härliga pläns imorgon, middag på twende restaurang och fotboll!

Har käkat pizza, kollat big brother och pysslat lite sedan jag kom hem från jobbet ikväll, har även laddat ner film i flera timmar nu, utan nåt vidare resultat, så nu ger jag upp och går och lägger mig istället..är en trött tjej efter många timmars jobb!

Godnatt på er! /M


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Lindex :)

2011-05-16 @ 13:45:58
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0