Sverige!


Jag längtar hem till Sverige sjukt mycket just nu! Den 17:e är jag på väg! känns skönt, inte så himla länge kvar ändå...hoppas dagarna går fort!

Jag är helt deppig nu, för det känns som jag bara jobbar och jobbar, sen på fritiden gör man ju inte så mycket än att träna eller gå ut på kvällarna, för när man väl är ledig så jobbar ju de flesta andra :( Ibland har man tur och kan hänga med någon av tjejerna :) Och man lär ju känna fler och fler här..så det blir nog roligt i sommar!

Vill ni veta en sak jag hatar? Att koka potatis..det tar sån sjukt lång tid och det är så tråkigt?!
Snart blir det iallafall potatis och lax, med römme dressing! (vitlöksdressing, bästa dressingen i Norge!)

Har verkligen ingen ork eller lust till någonting idag, hade halst velat ligga hemma och bara slappat idag. Men måste gå till jobbet om 1 timme :(

Imorgon ska Frida färga håret på mig :) Kommer någon bild då istället..:)

Ha de! /M


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vet du att du kan koka potatis på 5 min om du tycker att det är så jäkla tråkigt?! :P Skala, skiva i ca 1 cm tjocka skivor och koka ca 5 min! KLART! Som när man gör barnmat! :D

2011-05-30 @ 21:55:56
Postat av: Madeleine

Ska nog testa det nästa gång! Det är ju ett litet krux att koka på 20 minuter! :O

2011-05-31 @ 19:23:36
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0