sjukt nice dag med brudarna på toppvegen!


Stämmer bra, vaknade tidigt för engångs skull..hade lite tråkigt, satt och surfade och kollade tv. sen vaknade resten av huset och vi bestämde oss för att ha mysdag/kväll eftersom det spöregnade och åskade ute :(

Så vi drog till Heistad och handlade mat/glass/godis och ingridienser för jag och Frida fick impulsryck att vi skulle baka bullar idag :) Slutade med 5 stora plåtar och massor av kanel & vaniljbullar..bakade i en evighet kändes det som. Hade ingen kavel så fick köra med en vinflaska, men det gick ju bra det med :)

Har knappt ätit något på 2 dygn, lite frukost och nån slice pizza på jobbet är det enda på 2 långa dagar..Så idag käkade jag frukost, en macka, lite godis och sedan bestämde jag, Frida & Josse (en kompis till Felicia som är här på besök) att gå ner till Sjöloftet och käka sen middag. Jag käkade biff med amadine potatis och bea med grönsaker..GOTT! Men så sjukt mättande, och glass till efterrätt! Känns mest som jag vill spy just nu..usch.


Imorgon då jävlar..har en gratis provvecka på gymmet. Så vi brudar ska dit och köra body pump! Älskar verkligen att träna body pump så det blir kul att träna lite styrka igen! Sen blir det förhoppningsvis jobb om vädret är OK.

Det här är nog den första lediga dag jag verkligen uppskattade :) Förutom när jag var i Oslo, det var också nice. Annars är det ju helt värdelöst när man är ensam och är ledig och inte har ett smack att göra på dagarna..

Ge mig en cykel så jag kan ta mig någonstans istället :)

Nu ska jag sova :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0