Powernap på 5 h


Godmorgon! ;) Nästan så. Råkade ta en längre powernap än jag tänkte mig :P Blev en på 5 timmar, hade tänkt mig 1 timme :P Så vaknade för 20 minuter sedan ungefär.

Idag satt jag ute och solade runt lunch, så ringde dem från jobbet och sa att dom höll på att bygga om lite på uteserveringen och så, det innebär 2 lediga dagar till mig, woho! Kände mig helt slut i kroppen och huvudet igår på jobbet, första gången jag riktigt gick och gäspade på jobbet igår och ville hem och sova. Så det behövdes nog :) Så idag har jag bara njutit av solen, sedan blev de snabba puckar. Hade ca 10 min på mig att göra mig klar, för att få skjuss av Tea till banken i Stathelle (eller hur det nu stavas) gick till 2 olika banker, men så mycket pyssel med allt här i Norge. Tydligen hade dom inga papper klara, så jag måste tillbaks imorgon. Vilken tur jag är ledig imorgon också (!) Det dryga var ju att GÅ hem igen, tog ett bra tag, över den långa bron, sen är det ju som en bergochdalbana tillbaka till Brevik där vi bor..haha! Och jag hade för mycket kläder på mig idag tror jag, svettades som en gris.

Så det blir en långpromenad imorgon igen då! DIT OCH HEM..jippie! Synd man inte har en cykel alltså..gick faktiskt till en cykelaffär idag och kollade pris..1999 :- för en cykel men måste finnas billigare alltså. Får kika vidare :)

Nu ska jag kika lite film, sen sova igen :P Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0