Plötsligt händer det..


Har haft en grym helg, mycket jobb dock..men det är väl därför jag är här ;) Igår efter ett pass på 11 timmar, hem och slängde i mig lite mat, tog ett glas vin och sen kom Frida och Kristian hit och vi drog till Porsgrunn till någon club, var lite segt faktiskt. Träffade typ 2 pers jag kände igen, så vi tog en taxi hem rätt tidigt inatt.

Idag var jag fri igen, så har totalt kollat 3 filmer, ätit bullar, tvättat och diskat lite, och bara myst i soffan (har spöregnat hela dagen) så jag hade ingen lust att göra så mycket annat än så :P

Jag har en viktig sak att säga, plötsligt händer det.. :) jag räknar ner dagarna tills min familj kommer hit och hälsar på mig! <3 sen kommer ju A hem om 3 veckor ;)

Love/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0