Oslo?


Har drömt dom märkligaste drömmarna inatt. Drömde att jag köpte några märkes flip flops, och att jag hade problem med storleken, haha! Sen drömde jag att jag blev ett manchester united fan, fast jag vägrade sätta på mig tröjan..haha! Somnade typ 22, rätt skönt..medans alla andra var ute och festade och firade valborg fick jag en välbehövlig sömn :) Vi hade bästa vädret igår hela dagen/kvällen :) Jobbade med Felicia och Merete på uteserveringen igår och efter det tog jag en promenad till kiosken och köpte snus (!) sjukt dyrt, men välbehövligt! Haha! Skulle även fylla på telefonen, men det glömde jag bort :P Får göra det idag istället.. tänkte gå dit nu innan jobbet :) Börjar kl 12 idag, lite molnigt ute idag, men jag hoppas det kommer mycket folk ändå! Idag har vi 100 % för det är ännu en röd dag, sweet! :)

Imorgon är jag äntligen ledig, och funderar på att ta mig en tripp till Oslo över dagen! :) Men får inte tag i dom jag vill träffa..så får se hur det blir :P Annars om det är fint väder blir det att sola hela dagen, kanske en shoppingtur? :P Behöver ett par svarta shorts som jag kan jobba i och några enkla linnen!

I fredags satt jag med Tea, mfl i puben på jobbet efter jag hade jobbat klart..blev några drinkar men väldigt lungt, sen gick vi hem och sooov! skönt!

Vill bara bli frisk nu, vet inte hur länge jag har haft den här hostan :( Har blivit lite snorig nu också och har lite feber..boooring!

Nu ska jag kila iväg! Ha en bra dag allihopa! Klem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0