My new hair


Jag undrar varför jag varit snurrig, flummig och vimsig de senaste dagarna..hm, fick förklaringen idag av min söta kollega Viktoria. Stämmer nog ganska braaa! :)

Åh, idag kom ÄNTLIGEN nya jobb schemat, som vi har väntat på det..juni månad, jag är redo! mycket ledighet och det gillar jag :) Blir lite besök här nästa helg förhoppningsvis, en resa till Sverige och någon båt tur och kanske en Oslo trip..det visar sig :) Mycket skoj på G är det iaf :D

Kollar big brother och försöker bli trött så jag kan sova någon gång...

Lite nya pics imorn kanske?, köpte en ny fin tröja idag (som kommer bli min nya favorit) for sure! och mitt nya hår, just love it! Var iväg med Frida en sväng idag och gjorde några ärenden och träffade Wellas frisör som med 2 andra frisörer diskuterade mitt hår och så köpte jag en hårfärg av dom, som antagligen Frida ska hjälpa mig lägga i någon dag :) Annars kanske jag går lös själv imorgon med färgen..haha!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0