Motivationen..



Jag vet att detta är en dålig bild, men vi har så dåligt ljus i hela huset tycker jag..får ta någon bättre bild senare, när jag har utsläppt hår också :) Men Frida var snäll och la i en toning på mitt hår idag, hasselnöt. Jag är supernöjd :D Frida är den bästa frisör jag haft på lääänge! :D

Idag gick vi upp tidigt och bakade en tårta till våran sambo och kollega, Viktoria som fyller år idag. Dukade fram frukost, tårta och satt i nån timme och käkade tillsammans och snackade. Sen kom Frida hit och vi fixade mitt hår. Sen åkte jag med Tea och Viktoria till Porsgrunn och käkade lite mat på Jimmys :)

Är lite rastlös just nu faktiskt, tror jag ska ut på en promenad när min tvätt är klar..

Jag önskar jag hade tid att skriva mer på min bok..har inte kommit så långt, jag vill dela med mig av så mycket.
Jag orkar inte riktigt formulera mig, jag har ju allt underlag och några sidor skrivna..men jag har lixom ingen vidare motivation till att bara sitta och skriva hela tiden :l

Är så glad att jag inte åkte ner till Cypern och körde en säsong till, vilka kloka vänner och vilken bra familj jag har. Glad att jag tog mig tid till att lyssna på er :) Har inte mått såhär bra på väldigt länge om jag ska vara ärlig! :D Älskar mitt jobb, mina kollegor och mina sambos och nya vänner här! Det bästa av allt är att jag har en bra ekonomi igen, nästan för bra..och att jag lär mig mer och mer för var dag som går och att det finns så många fina, snälla och underbara killar här..norska gutter alltså. Så man smälter lite :)

Nu väntar mycket jobb, och annat skoj innan jag åker till Sverige den 17:e! Är sååå tok glad, det pirrar i magen varje gång jag tänker på Sverige. Saknar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0