kyllin


Nu sitter jag i soffan och dricker starkt kaffe. Måste försöka vakna till på något sätt. Sov 12 timmar inatt, och har inte vaknat en enda gång förens imorse när klockan ringde. Så skönt :)

Kände när jag gick upp att jag hade lite ont i halsen..men jag ska bygga upp med träning och vitaminer så kanske jag inte blir sjuk lika ofta som jag varit dom senaste åren..suck.

Idag ska vi förhoppningsvis iväg och träna, sen ska jag ska äta kycklingköttfärs..(hoppas den är god) för jag är så sjukt sugen på köttfärs. haha! sen ska Frida klippa av mig håret, typ 2 dm :) Iiih, vill ju ha långt hår egentligen, men nu måste det slitna bort!

Puss och Kram, ni får väl se bild på nya frillan sen ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-05-23 @ 11:51:39
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0