Förkyld


Är förkyld som ett as, hostan sitter fortfarande i och på det så har jag blivit snorig och trött. Sov ca 14 timmar inatt. Det var nice. Men ville bara fortsätta sova imorse när klockan ringde, men insåg att jag inte behövde mer sömn och gick upp och käkade frukost! Nu har jag hela dagen på mig att göra något, vad ska man göra? Kila ner till stranden kanske?

Jag hade det sjukt bra i Oslo iallafall, var 3 år sedan jag var där sist. Så minnet var ju inte det bästa. Men vi vandrade runt en hel del, i stort sett hela dagen :) Vi käkade lunch (billigt) shoppade lite, gick runt med Henke och sökte jobb, hamnade på en uteservering på eftermiddagen och tog en öl och käkade god middag med en toutch av dessert på det! Sovplatsen var inte det bästa, men det funkade. Men vandrarhem är inte riktigt min stil, men det kostade ju inte så mycket. Sen tog jag bussen hem runt 12 dagen efter :) Till lilla älskade Brevik!
Igår kom mitt paket på posten, tack så mycket sissy för det!!!! :D Glad tjej!

Nu ska jag hoppa in i duschen och se vart den här dagen tar mig..

Hoppas ni mår bra! Puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0