Favoriter från Gina!



 

 

                                                                  

Jag vill shoppa!

Jag hoppas jag får lite besök snart, har hört att Jeanette var sugen på att komma hit sista helgen i maj :) Och my family kommer i juni och juli augusti nån gång! Kul kul kul! :)

Blir helt stört på jobbet, man pratar svenska/försöker prata lite norska och engelska med kockarna.
Så blir en stor mix, men det är skoj!

Igår stängde jag restaurangen helt själv för första gången, råkade låsa dörren så en av chaufförerna kom inte in efter en körning, så hon ringde och frågade om jag kunde öppna dörren. haha, tyckte det var lite kul att jag låste ute henne :P

 


Nej, nu försöker Tea få med mig ut och sola. Men vet i fan om det är så bra för min kropp just nu, Felicia säger att jag hostar som en tant som vore 80 år..så kanske borde hålla mig inne tills jag börjar jobba ;)

Hejsvejs!

Love/M

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-05 @ 21:29:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0