brun och lycklig!


Idag känner jag att jag älskar ALLT. Får min 8 timmars sömn varje natt nu, minst. Så det är nog mycket det som gör det + att jag rör mycket mer på mig nu än innan vilket gör att jag får mycket mer energi! Vilken skillnad lite motion gör med hälsan och ens psyke alltså!

Har varit en kanondag på jobbet, även fast vi hade en ny tjej (Frida) på upplärning. Men hon var jätte duktig! Men allt blir så rörigt när man ska lära upp någon samtidigt som man vill sköta sitt arbete och ta hand om alla gäster på bästa sätt samtidigt, snacka om att ha 1000 bollar i luften samtidigt! Har varit sooool hela dagen och har blivit meer brun! I like! :) Kommer förhoppningsvis vara en pepparkaka efter sommaren :) Sen blir det ju en semester i september, så jag är nöjd!

Jag är mycket piggare nu, tack och lov håller hostan på att försvinna helt! Äntligen! Vilken super medicin jag fick, blivit bra på 2 dagar! Så nu har jag jobbat i 6,15 timmar, handlat, lagat mat, städat hela huset, plockat ur diskmaskinen, satt igång en tvättmaskin, dushat + gjort en välbehövlig inpackning i håret, ska hänga upp tvätten sen gå ner till jobbet igen och hänga lite i puben tänkte jag. Man är väl värd en eller två fredagsöl iallafall? Men det blir lungt ikväll ändå för imorgon är det jobb igen! :D wei!

PUSS från en glad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0