Bild



Bild lånad från google.

Har ju inte tagit så mycket kort då jag bara har min Android telefon med fungerande kamera, och den har jag inte igång eller med mig så ofta. Vilket är lite dumt har jag kommit på. För jag antar ni vill se mer bilder? :)

Men på bilden ovanför ser ni ju huvudingången till restaurangen, puben och sen liten del av båt hamnen. Lektern (uteserveringen) är dock inte med på bilden. Får ta lite pics sen :)

Igår var det fullspäckat schema för dagen. Möte kl 11 med tjejerna och cheferna. Därefter skulle jag till banken, fick sällskap av Frida och Tea så vi tog en promenad dit och hem :) Stannade och käkade glass på ett ställe när vi kom tillbaks till Brevik. Tea tappade sina kulor, precis som ett litet barn och fick nya :P Sen gick vi hem, och på vägen hem kom vi på att vi ville grilla, så vi tog Tea's bil och åkte och handlade korv, potatissallad, majskolvar, grillkol och tändvätska och lite frukt och öl (som inte blev upp drucken, tog en till maten bara)
Men sjukt gott blev det :) Sen blev det bara lite film och sova! Sov sjukt länge inatt, närmare 12 h..haha! Vaknade av nån gubbe som snackade i mikrofon och höll på att dryga sig..vet i fan vad det var. Fotball kanske?

Om jag ska erkänna så är jag riktigt nervös för helgen. Tydligen är många lediga nu innan 17:e maj och många vill ut och äta och dricka gott. Så vi väntas en heel del med folk till helgen.

Idag börjar jag jobba 14, istället för 15 i restaurangen, kommer nog få hjälpa till lite på Lektern idag då det är fint väder och bara Merete där ute idag..

Love/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0