BBQ!




Hello party people :)

Fick fri dag idag, så jag började dagen med en himla mysig promenad med Anders (hör och häpna, nu blir ni nyfikna va) hihi! Har en beundrare här i Brevik! Så vi gick en långpromenad i solen i fina Brevik, stannade och tog en glass på glassbaren här nere. Gick ut till stranden och sen tog vi en brus på Twende (våran konkurent restaurang) haha! Sen tog vi en pratstund i gräset. Mysdag! Sen har jag hängt med brudarna, handlat, snackat, poppat musik, och snart är vi på g till en stor grillfest i Langesund! woop woop! Vi är lediga idag, jag Tea och Frida så vi tänkte njuta lite, ska grilla korv igen och potatissallad till det! Nice!

Imorgon blir det jobbish, så det blir hyffsat lungt ikväll ändå så man pallar en varm dag på jobbet imorn, ska tydligen smälla till och bli mycket att göra i helgen ju. snart 17:e maj! kuuuul, men dock kommer jag jobba mitt längsta pass på länge! På måndag är jag fri igen då ska jag se Stathelle och Brevik spela fotbolls kamp här i Brevik, spännande!

Åh, jag saknar min familj! Men jag har ju det så bra här så jag ska inte klaga, nu ska jag beställa en gratis goodiebag, woop woop!

Love/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0