"4 stjerners middag"


Igår hade vi klippdag, Frida var så duktig och klippte 5 av oss på jobbet :) Vi blev nöjda, och det rök en bra bit på mig, ca 2 dm, eller kanske mer? Så nu är jag korthårig för en gångs skull! Känns sjukt ovant, men så skönt!
Mitt huvud känns typ 5 kg lättare :)

Sen drog vi och handlade hela stora "familjen" jag, Viktoria, hennes kille, Enei och Frida. Sen drog vi till deras place och lagade en sjuuuukt god middag och hade så himla trevligt! :)) Då kom Ernst på att vi ska ha som "4 stjerners middag" och sedan utse en vinnare. Nästa gång var det min tur tydligen, och jag fick ta hjälp av någon, haha!

Nu har jag käkat frukost och ska iväg och träna lite i gymmet med brudarna! Woop woop! Egentligen skulle vi på ett pass imorse, men jag råkade sova lite länge :P (som vanligt) men idag skyller jag på att det blåste så mycket så jag var klar vaken vid halv 5 imorse! Så vi kör lite styrka i gymmet idag istället. Kan vara bra det med :)

Sen blir det lunch och jobb! (Äntligen får jag jobba igen) Varit ledig 2 dagar nu, fast det var ju helt upp till mig också...men men, sugen på att jobba lite igen, nu blir det många dagar i rad :)

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0