Telefonintervju!


Ganska bra dag :)

Mailat med Bobby (han vi hyr lägenheten av) och styrt upp lite saker. Han har varit världens bästa hyresvärd under den här tiden! All cred till honom, och om någon är sugen på en 2:a på Hisingen i Göteborg så hör av er till mig för mer information! :D

Jag har även städat och fixat med tvätt och lite kläder som ska skänskas/säljas?
Sen kom Lauren på besök :) Vi pratade lite och planerade lördag, då blir det tjejmys med tacos :)

Sen har jag pratat med Annika Anka i telefon, och hon löste "dörr-problemet"  Jag har ju ringt säkert 4 samtal och skickat mail utan att få någon hjälp med våran ytterdörr! Blir så trött på HSB, hänvisar till andra människor men där får man ingen hjälp, sen måste man kontakta styrelsen eller en låssmed? Nej, skärpning där!

Hade en telefonintervju på över 30 minuter också nu på kvällen, och den gick väldigt bra :) På svenska/engelska :) Aww! Jag håller tummarna..får besked innan lördag förhoppningsvis!

Och nu pratar jag med mitt ex, som försöker sig på svenska :) söt han är! haha!

Imorgon har jag lite ärenden att utföra! 

hejsvejs! 




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Åh tack så mkt! :)

2011-03-03 @ 02:09:33
URL: http://nathaliebernhardtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0