Somliga går i trasiga skor...



Har varit i Dalarna sen förra måndagen nu, och jag trivs! Har varit hundvakt åt Smillis i 1 vecka och det gick superbra, så söt hon är..men lite föör mycket energi kanske! :P En morgon hade hon lite tråkigt, så jag hittade min sko i vardagsrummet, sönderbiten! (som ni ser på bilden, ett stort hål) Låg små bitar och ett halvt snöre på mattan i vardagsrummet) Men kanske var lika bra, dom var väl använda..

Sen har jag hunnit umgås med lite vänner, och sprungit runt på kupolen! Igår blev det en tripp till Stockholm över dagen med min bästa mäms :) Vi gick på stan och shoppade, lunchade på Åhlens, tog en kaffe på Waynes (när fötterna svek oss) och efter min intervju (som gick superbra!!!!) Håll tummarna nu för mig ;)
Sen gick vi på jakt efter en speciell sak, men hittade ej :( Får fortsätta jakten i Göteborg nästa vecka tror jag...haha! Sen blev det sushi till middag på sushi and wok! Hade inte ätit det sen i somras, är så sjukt gott..:)

Nu ska jag ut i solen och ta en lång prommis! Sen blir det lunch!
Måste sysselsätta mig så jag inte sitter här och uppdaterar mailen hela dagen :P
Väntar ju som sagt på besked från intervjun, skulle få det idag eller imorgon!

"I've got the sun in my eyes.. and no matter where I am, I'm happy!"

/M













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0