Melodifestivalen!


Är nog tröttast i hela stan därför börjar jag min morgon med en stor kopp kaffe och lite Danny - in the club!

Kikade på melodifestivalen igår med Emma, Fredrik och Tobbe! :) Vi hejade såklart på Eric och Danny! :)
Sen hejade Emma även på några andra kassa låtar...tur att det inte gick så bra för dom då! haha!

Alltså, jag har ju aldrig varit något stort fan av att följa melodifestivalen, men i år lyckades Rebecka övertala mig och få mig att kolla, och jag ska erkänna att jag gillade det!

Idag är det söndag, och det är en busy day! :D Har massor att göra! Prommis med Smilla x 3 eller 4 gånger :)
Kupolen med min mämi :) Baka bullar, skriva om mitt CV, söka jobb och eventuellt boka resa till Stockholm på tisdag och även boka Göteborg?!

Jag saknar min syster! Är så himla glad att Eric vann mello, för det kommer ju min systerdotter bara älska :)

Ha en fin dag allihopa!

Love/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0