"Leave the pieces on the floor and move the fuck on"!



"You can spend, minutes, hours, days, weeks or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened - or you can just leave the pieces on the floor and move the fuck on"

Förlåt Marre, men tyckte det citatet var så sjukt bra så jag snodde det..vart det nu kommer ifrån ;)
http://marresmarre.blogg.se/

Snart kommer mina älskade vänner Marie och Bella hem från Norge :) Ska bli kul att träffa dom tjejerna igen!

Nu ska jag dricka upp min cappucino sedan ta en dusch, och sedan åka in till stan för att göra en bra affär och kanske lite shopping förhoppningsvis ;)

Sen blir de resa uppåt i landet på måndag eller tisdag! Jag längtar! :D
Känner mig så väldigt ensam just nu ;(

Love/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0