L O U N G E!

http://www.youtube.com/watch?v=Mbtp9bG8Q4I

Hur kan man inte älska Family Guy? I just love it!


Igår hade jag bästa och mysigaste dagen/kvällen på länge!
Åkte in till stan för att möta upp Rebecka, våren var här..det var soligt och helt underbart i Göteborg igår! :)
Så vi gled runt på stan, tog en promenad i solen på avenyn, fikade på vårat ställe! Det var packat på vartenda café i stan igår! Inte konstigt :) Vi satt och fikade länge och pratade om allt möjligt och planerade även kvällen.

Becks kom hem till mig runt 8 tiden igår kväll..Vi lagade mat, Tagliatelle med räkor och chili, paprika sås, och en god sallad till det! Sen kollade vi på Melodifestivalen (som jag inte kollat på sen i gymnasiet)! Det var mysigt! Även om vi inte har ljud på svt så vi gick in på webben och hade ljudet från datorn men kollade på Tv:n. Där var vi ganska smarta va :) Man får lösa det på bästa sätt!

Sen tog vi en taxi till avenyn och gick till Lounge, älskar det stället och har stans absolut bästa vakter och personal! Mike, Danielle och Joel i dörren (vi får jämt kö företräde och kommer in gratis!)
+ att vi får bra priser i baren :) Det är ju guld värt!

Nu har jag varit ute i förrådet (INTE KUL) hittade inte min "lilla" resväska..Så det fick bli min jättestora :S
Men det är bra, då får jag ju ner mer, eftersom jag ändå ska flytta hem snart så kan jag ju försöka packa med mig så mycket som möjligt..right? ;)

Nu kl 21.00 är min vän med på tv, tv 11!
Så nu ska jag bänka mig framför tv:n ett tag och tar hand om packningen senare!

Dalarna imorgon! Längtar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0