I'm going all around the world..


With no regrets!

Vi har vår i Göteborg och det är som sagt helt underbart, men när jag gick till affären idag tänkte jag såhär: Antingen kan jag välja på att ha riktig sommar inom några endast några veckor och ett fast jobb, med nya vänner, egen lägenhet, träffa mina underbara vänner och bekanta igen, gå ner till stranden, bara må bra och leva gott? Tror mitt ben skulle må bra av det också..låg och funderade hela natten på vad det är för fel egentligen?! Jag mår bra och känner ingen smärta när jag är i värmare länder?


Eller så stannar jag kvar i Dalarna och gör vad? Söker jobb? Eller så väntar jag ivrigt på ett besked från ***? Varav stjärnorna vill jag inte gå ut med för mycket information än ;) En del vet vad det är, kan ju säga att jag sökte ett jobb igår och dom ringde upp bara några timmar senare, så ja...det är intressant från båda håll! ;)

Ska ringa ett viktigt samtal nu (så håll tummarna för mig) Flytten närmar sig, så jag skall även börja flyttpacka och ta reda på hur det blir lättast att flytta hem alla saker till "happy Dalarna"

Love/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0