I might never see you again


Så, då skriver man nog sitt sista inlägg från Göteborg. Sover sista natten i lägenheten nu sen går flytten mot Dalarna imorgon, om jag ska vara helt ärlig så känns det inte alls bra för tillfället. Tänk om man kunde spola tillbaks tiden..fast det är ju iofs ett stort steg framåt - mot en ny framtid!

Dock kommer jag inte stanna länge i Dalarna, sen blir det nya äventyr i några månader..och efter det hoppas jag ha tillräckligt med pengar för att antingen gå min utbildning som jag typ kan dö för att gå eller köpa en lägenhet eller nåt? Så man kommer någonstans i livet..Men jag tror faktiskt det blir bra hur som helst..

Nu ska jag packa ihop det sista - Imorgon är en stor dag..ska hinna träffa lite folk innan vi åker härifrån, sen ska vi slänga massa papper och greja och städa ur det sista ur lägenheten!

Idag var killen här och hämtade nyckeln som skall hyra lägenheten efter oss, en Indie..så säger han innan han ska gå härifrån: "I might never see you again" Nej varför skulle han? HAHA!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0