Fuck yes!


Och jag har faktiskt storslagna planer för just imorgon, fredag!
Jag ska först tvätta 08-12 sen ska vi käka lunch, jag och Annika. Sen ska vi åka in till stan och göra lite ärenden! Ska bland annat möta upp en vän och äntligen få min nya mobiltelefon, awesome! Som jag har längtat efter den <3 Sen ska jag eventuellt hämta en pälsväst (!!!!) Som jag typ också har längtat lite efter, och vi kommer nog sitta ihop ett tag fram över!

Nu har jag jäspat i flera timmar, så det är dags för sängen för mig!

En liten vårhälsning från Göteborg föresten: Har nu setat ute i solen och solat några dagar :) Trots att det blåser ganska kraftigt.. :/

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0