Bye bye happines!

Idag fick jag/vi svar - den 1 april ska vi vara ute ur lägenheten!

Kan inte riktigt beskriva den här känslan. Jag har bott i den här staden i över 1 år och jag trivs verkligen! Men någonstans känner jag som att jag lever i en bubbla, i lite av en drömvärld? Det känns inte alltid som detta är på riktigt, eller att jag kommer få ett bra liv om jag stannar? Jag söker lixom efter kärlek och ett tryggt liv, och det har jag tyvärr inte hittat här. Hittade en kärlek - men den var inte mogen för en tjej än..tyvärr. Det är sjukt hur ett förhållande kan utvecklas, med så starka känslor men att man ändå inte kan gå vidare? Fast nu fanns det ju en väldigt stark anledning till varför det inte blev något heller, och jag förstår honom. Han är som en bästa vän, en bror och någon jag verkligen tycker om. Så jag glömmer honom inte i första taget. Kärlek till dig B!

Jag har träffat helt underbara människor under detta året jag har varit här, och det kommer bli sjukt svårt att lämna er, att flytta ifrån er..flera mil ifrån er. Fick idag ett sms av Jeanette där det stod såhär:
"Våran vänskap släpper jag inte ska du ha jävligt klart för dig... :)" Hur sött är inte det då? Älskar den tjejen :)

Och jag älskar alla er andra jag lärt känna i Göteborg! Alla ni är som en familj för mig! Men vi syns snart igen, jag lovar att komma på besök! :D

Får helt enkelt se, flytten kommer bli sjukt jobbig, gruvar mig..det blir nog min 9:e flytt eller kanske ännu mer till och med? Städa ur vårat förråd kommer bli en mardröm! :S usch! ska ta kort så ni får se hur det ser ut där inne..helt galet! :(

Får helt enkelt se vart jag tar vägen sen! Har lite pläns, men jag håller er uppdaterade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0