You had me at hello?



Måndag, Tisdag och Onsdag - vilka underbara dagar..jag vill bara ha mer! Jag har verkligen hittat min prins..(tror jag) jag är såå kär! Jag har verkligen längtat till att åka hem till Sverige, men nu vill jag inte lämna min prins här :( Kommer bli jobbigt och kännas som jag ska vara hemma i Sverige i en evighet..jag vet att det låter som jag klagar mycket. Men jag kanske är rädd att mista honom? Jag vet att han inte är sån, och att han väntar på mig. Men man blir ändå rädd? Det jag är mest rädd över är allas fasa.."the talk" hur gör man, när och vad säger man till varann? Vore skönt att ha innan jag åker. Nej, jag blir bara knasig av sånt här..vill sova, men de senaste nätterna kan jag inte annat än att tänka på honom. Jag bara längtar tills nästa gång jag får krama och pussa på honom. Är man kär då?

Jag blir nervös när jag tänker på allt, men jag längtar redan tills fredag och helgen, och efter helgen, och efter midsommar, och juli när jag får träffa honom så mycket som möjligt!

Jag måste sova, ska upp tidigt imorgon...och sola :) sen jobba, sen lämna en nyckel jag aldrig har brytt mig speciellt mycket om (och det är en helt annan historia..)

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0