Vilken dag?


Jag är så glad :D Svårt att beskriva för er som inte är här, men jag har det bra, har träffat mannen i mitt liv tror jag ;) på måndag, tisdag och onsdag är jag ledig så då har jag tagit shotgun på honom :) han är nämligen bortrest över helgen :( så ringer han och hans killkompisar 2 gånger inatt/imorse och säger att dom saknar prinsessan Madeleine :) åhh!

jaja, jag är förörigt JÄTTE TRÖTT! oh my lord. Har ingen koll på dagarna längre..jag vet att det är helg nu, men känns som lördag eller söndag? fast det är väl fredag idag? ähh..ni ser själva. Får fråga dom på jobbet :D haha!
Gjorde jag igår med, men har glömt bort vad de sa då :P Solen skiner, och vi har såå jävla mycket att göra på dagarna/kvällarna på jobbet..det blir mer i sommar ;) shit alltså...skönt med lite semester snart! :D

Har inte hunnit handla heller för jag har bara jobbat och sovit de senaste dagarna..så jag åt mitt reservbröd, alltså knäckebröd med ost på sen en banan, och en kopp te.

Nä nu lär jag fixa håret, borsta tänderna, kissa, och ta en snus, packa väskan och gå ner till mitt underbara jobb :)

Ha en go helg! (vad det än är för dag?!) :D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0