Best friends!


Update från Norge: blev ingen bankstrejk och norskarna hade tagit ut 1,5 mille eller nåt sånt totalt?! Helt sinnes!

Idag har jag hängt med Frida hela dagen, vi har tvättat, lagat mat, kollat tv, snackat skit och surfat, sedan kom Nilsen och hämtade oss och vi drack ett glas vin och hängde med grabbarna och kollade fotboll..var meningen att vi skulle kolla Norge-Litauen, men såklart var vi så nyfikna på hur det gick för Sverige-Finland..så vi hängde nog mer med på den svenska kampen, och självklart vann Sverige, tack Zlatan! :) Sen kikade vi en film och snackade lite :) De va mysigt! Nu när vi gick till bilen och R skjussade hem oss så hittade jag två halsband, 2 pusselbitar så stod det best på den ena och friends på den andra pusselbiten. Så nu är jag och Frida best friends forever! :) haha

Imorgon håller vi tummarna för fiiiiint vaer! Jag vill sola! Natti!

The game is on! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0