taxi!

UPDATE:

Okej, det löste sig med banken! Åkte dit idag, och pratade med tanten som lovat att jag skulle kunna hämta mitt kort denna veckan! Tror ni det fanns på banken eller? NEJ! Isälltet hade nötterna (ursäkta ordvalet) skickat det till Sverige, jag säger ju bara såhär: en jävla tur att jag åker hem till Sverige på fredag annars hade jag nog klöst ögonen ur dom där inne och skrikit att de är dumma i huvudet eller nåt sådant! För nu har jag fan väntat länge alltså..istället fick jag ta ut massa cash och så råkade jag spendera nästan hälften på några minuter, oops :) Köpte faktiskt en långklänning idag (en kjole som de säger på norska så fint) så jag kan vara lite pen i sommar ;)
och en bikini, och lite smink, fick totalt 55 % på allt, så det var ju superbra!

Idag har det varit en bra dag på jobb :) var så länge sedan jag jobbade i restaurangen, så tydligen hade jag missat en del :P De hade slutat med biffafton vilket jag inte visste :P

Idag sa kockarna till mig att jag borde stå i kylen så de inte ser mig, för tydligen var jag för bra för att se på eller nåt sånt..haha, dom orkade inte med mig tydligen :P Älskar våra kockar, så himla söta och roliga :) Har börjat en ny kock nu också, dom är bra! konge! :D

Nä, nu måste jag sova, en busy dag imorn, ska träffa Frida (som äntligen är tillbaks från London!) weii! Sen ska jag träffa R, packa, städa, och jobba! + beställa en taxi tills på fredag morgon, för tydligen vill ingen köra mig till Porsgrunn så tidigt, har frågat alla jag känner :P ujuj, blir en dyr resa trots allt :( jaja, vad gör man inte?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0