Sveriget!


Vilken bra dag det har varit, so far :) Har setat ute och solat 2 h, sen åkte jag till R och fick pussas lite o träffa Daisy :) Får äntligen träffa Frida igen, hon kommer till jobbet och hänger lite med mig på uteserveringen..ska jobba själv ute idag, tror det kan bli ganska mycket faktiskt..Det jag är mest nervös över är att jag börjar jobba om 45 minuter, har precis käkat mat (för första gången på *cencurerat* dagar..innan har jag bara försökt äta men mått dåligt så idag var första gången på ett par dagar jag fick i mig riktig mat. Vilket kändes skönt..men min kropp är helt weird nu, så jag hoppas det blir bättre när jag kommer hem. Blir spännande och se hur mycket jag har gått ner, alla byxor är för stora nu :( Vad är det som händer?

Idag är alltså sista dagen på jobbet, sen imorgon bitti far jag till Sverige :) Har bunkrat upp med lite mat, godis, nötter och dryck så jag har på min resa..och snus :)

Uuuuuh, får nog bara sova 3-4 timmar inatt, men de är greit då kan jag sova på resan istället, kanske det går lite snabbare :) Brevik-Porsgrunn-Oslo-Karlstad-Borlänge blir min tur imorgon...så kosligt! not! :P

Nej nu ska jag upp och fixa håret och försöka?! Hinna packa lite jag ska ha med hem till Sverige, annars blir det inatt efter jobbet...

Ha de så länge så hörs vi när jag är i Sverige igen ;) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0