Strandhäng!




Här är våra nya husdjur :) 6 stycken små söta fiskar..och min fisk "George" ska få bebisar snart :) Hon är en riktig tjockis nu :) Jag vet att det är ett kill namn, men vi valde namn innan vi köpte fiskarna, och de andra tjejerna har också konstiga namn på sina...haha! Får se hur länge de överlever. Men nu har vi ju gjort fint åt dem och är noga med att byta vatten och ge dem mat när de ska ha.

Idag stack jag och Tea till stranden i Porsgrunn! Såhär såg det ut:









Väldigt nice :) Låg och solade i 3 timmar ca, och vet ni vad? Det var 22 grader i luften, och kanske 15?! I vattnet, och vi BADADE! (tänk er, jag! badkrukan nr 1 badade!) Det är fan status alltså! sen kom ett stort moln så då drog vi in till Porssan och handlade och sen drog vi hem..Så nu sitter jag här och chillar lite och ska snart laga lite mat och se om min prins kommer hit senare :) <3

På bilden ser jag inte alls brun ut, men jag är superbrun nu :) Och jag hoppas på bra väder när jag kommer hem till Sverige också, då ska jag hänga på stranden varje dag och pressa och må bra och njuta av min lediga tid! :D

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0