Spotify crap!


Istället för att trycka på "accept" när jag loggade in på spotify för några dagar sen tryckte jag på något annat, och nu funkar den inte? Blir så arg, nu måste jag ha en kod för att komma in eller köpa premium? Har någon snäll själ en kod till mig? :) 

Igår blev det inte riktigt som tänkt på kampen, många skadade sig, och min R fick åka till sjukhuset :(
Idag ska jag gå till banken, gå in på Cubus, för de har BIG SMILE DAY :) vilket innebär 40 % på alla kläder och 30 % på smink, woho! Så nu kliar det lite i fingrarna ;) Sen ska jag köpa lite brus, potetegull och godteri till min sjuka snygging och åka hem till han en sväng innan jobb ikväll. Usch, ser verkligen inte fram emot att jobba ikväll, har en känsla av att det blir mycket, eftersom det är biffafton ikväll :/ Säger såhär, vilken välplanerat ferie/semester jag har då :D Vi har en bokning på 106 personer under dagen på fredagen, lucky me att jag inte jobbar! :D
Funderar på att lägga in ett önskemål om 1 vecka semester i juli också, så jag kan spendera här i Norge eller åka på en weekend någonstans...har ju faktiskt råd med det ;)

Nu ska jag se om min tvätt är klar, sen ska jag ta på mig kläder och gå bort till banken...har lite ont i magen för det där..vet hur det kommer bli :S Kommer inte få mitt kort innan jag reser :( Har varit här snart 3 månader, vad är problemet? varför får jag inte mitt bankomatkort?

Det jag längtar mest till i Sverige är maten! Dom har så konstiga saker här i Norge! Inte konstigt man har gått ner några kilon :P

Jaja, over and out! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0