Slapp vecka!


Denna vecka har varit slapp :) 1 jobb dag av 5! Igår var så himla stilla och roligt i restaurangen också..herregud, ville bara att klockan skulle slå 21, för då hade vi en bokning på 18 pers, som sedan bara blev 10 personer :(
Men när jag väl blev ensam i restaurangen blev det såklart mycket att göra, då kom alla samtidigt..det är jämt så!
Vädret var så kvavt och äckligt igår så vi svettades hemskt på jobbet igår..usch! Mådde illa ett tag o vart helt yr också..men idag mår jag bra :D Ska strax gå ner i köket och göra en räksallad med keso eller creme fraiche? Vi får se! Sen kommer herr Nilson och hämtar mig, då ska vi åka och köpa öl till herrarna och sedan ska vi på fotbolls kamp och se min prins, mfl spela :) Ska även träffa Linda ikväll, hon är ju snällaste människan ever. Så glad att jag träffat så mycket underbara människor här!

Blir spännande att se om jag tar mig ända hem den 17:e, så många byten! Puuh! :( Men det är det värt, så jag kan komma hem och krama alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0