Porsgrunn


Har legat totalt däckad i 2 dygn i min säng, har inte haft ork till något, och så fort jag ställt mig upp eller gått ner för att äta eller hämta vatten har jag nästan svimmat :( Så min kropp har ju inte varit i form direkt! Idag fick jag sms av min man och han ville träffa mig och äta något, han hämtade mig och vi skulle iväg och käka, men jag fick sån äcklig känsla i kroppen, svettades och mådde illa så kunde inte äta något :( Gick in på banken idag, de hade öppet till 19, men när jag kom dit vid 17 tiden kunde jag ändå inte göra det jag skulle pga, att kassan hade stängt :) jippie! får gå dit imorgon innan jobbet då...frågan är ju hur jag ska göra? Känns inte som jag kommer få mitt kort innan jag åker till Sverige, vilket blie ett ganska stort problem för mig! :S Crap!

Vi åkte och hämtade Magne och åkte hit och slappade ett tag, sen åkte dom iväg på match nyss, och snart kommer nilsen och hämtar mig så åker vi dit och ser på kampen :) Heja Bamle IF! :))

Jobb 2 dagar, sen drar jag till Sverige! Känns skönt!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0