Min lycka..

Hej!

Ja det här är väl min lycka? När jag slitit röven av mig på jobb de senaste dagarna (vet inte ens hur många dagar jag har jobbat nu?!) Så blir det såklart dåligt vaer när jag är ledig... varför?

http://www.meteoprog.se/sv/weather/Brevik/


Jag som hade så mycket planer för mina 3 dagars ledigt! oh my..tråkigt!

Imorgon kommer min favorit hem till Norge igen, jag är så lycklig :) och sen har jag typ 6, 7 dagar kvar på jobb, sen åker jag till Sverige! <3 Börjar dock få lite panik...för idag pratade vi om biljetter och bokning till Sverige och det börjar bli dyrt och tiden drar ihop sig..dessutom kom jag på att jag inte kan boka någon biljett via internet, för jag har inte cash på svenska kontot...damn it!

jaja, idag blev det 10 h på jobb igen... var lite rörigt ett tag, men gick bra :) sen gick jag hem åt lite middag, sen kom Tea och Felicia hem och vi hade picknik mys och tjejsnack på våran bakgård med lite vin och yatzy...MYS! skönt att äntligen kunna slappna av och inte tänka på jobbet!

Imorgon ska vi till Porsgrunn och även införskaffa oss (3 stycken!) husdjur...;) vi fick nåt impulsryck, så bildbevis kommer senare på vårat inköp, ska kirra det imorgon :))

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0