Love this life!


Om man vill ha komplimanger - åk till Norge! oh my good. Aldrig fått så mycket sköna, roliga, positiva och omtänksamma komplimanger - på så kort tid! just love my life right now! :D
faktiskt, varför gå och slita och vara irriterad och sur i Sverige på jobbet när man kan ha kul och jobba samtidigt? JAG ÄLSKAR DET HÄR LIVET!

Jag har ont i huvud, fötter, ben, rygg, tår..ja, you name it. haha :P Jobbat sjukt mycket denna vecka och helgen, nu är det bara ett 10 timmars pass kvar imorgon, sen har jag gjort mitt på några dagar..sen är jag ju fri! Grejen var den att jag vet att jag behöver jobba någon av mina fria dagar för vi manglar (saknar) folk. Så jag får väl ta den smällen då, även fast jag ville hänga med R ;)

Nu måste jag sova, så jag är pigg och utvilad imorgon..

PS. Fick höra att jag var den snyggaste servitrisen och flinkaste (snabbaste och duktigaste) idag..och att jag var kong på att servera vin! Hehe.. har man erfarenhet så har man ;)

Var däremot en snubbe som nästan fick mig att grina idag, men det var nog för jag var övertrött, irriterad och bara trött på att va på jobb och bli idiotförklarad över något som dom själva inte förstår hur det egentligen är...

Jaja, och dessutom börjar man tappa en del svenska ord..det stör mig, jag kom inte på ett svenskt ord idag, jag tänker på engelska och norska, pratar först norska sen engelska och sist svenska..:P

Ses snart i Sverige :) Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0