Köpa bil!? :)


Shit vad veckan har gått snabbt, men ändå sååå segt! Saknar någon väldigt mycket, vill bara åka tillbaks o kramas och pussas...typ NU! :) Men gleder meg veldig till att vara hemma i Sverige, och umgås med familj och vänner :)
Har hunnit med massa skoj, och nu börjar jag känna mig sjukt stressad..så mycket jag skulle behöva fixa och vill göra innan jag åker på lördag! Så nu har jag 3 fullspäckade dagar framför mig :)

Fick ett kanon erbjudande om en bil idag också, bra med kontakter ;) hehe! Ska hem och prata lite med mina kloka föräldrar senare och se vad dom tycker...:) Är så sjukt sugen på egen bil nu igen, och jag skulle verkligen behöva det! Inte pga, jobb eller så...men att ta sig runt i Norge och kunna köra hem till Sverige eller åka och handla eller åka över gränsen och handla när man vill! Skulle underlätta så sjukt mycket!

Är så sjuuuukt sugen på festival också, vet inte om jag har missat Karpe Diem eller när spelar dom egentligen i Langesund? hmm..värt att kolla upp!

Sjukt sugen på en utomlandsresa också! Lite värme o sol och bara slappa..nu är ju sommaren borta här hemma :(
Men samtidigt vill jag jobba så mycket som möjligt i juli och augusti! Blir nog en resa till hösten/vintern istället :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0