I Falun har alla rosa glasögon...


Fredagen var jobbig, reste i 11 timmar, och kom sedan hem till en glad familj och vänner :) Var mycket trevligt att träffa alla igen och hade en helt fantastiskt bra födelsedag, började med lite tårta och fika med familjen sedan kom Emma & Fredrik och hämtade mig och vi åkte till Falun, de hade bokat bord på Olerys i stan och det kom en del folk, god mat och god dricka, 170 cl öl och en strawberry daqurri! mums! Sen drog vi vidare till Victusella (där jag kom in gratis eftersom jag fyllde år) tack tack! Träffade lite vänner och dansade och hade kul! På facebook finns nu en sida som heter "I Falun har alla rosa glasögon. Helmärkligt." Kort på mig och Emma här nedanför :)








Idag blev jag väckt av att Annika kom och hälsade på, vi drack lite kaffe, tog en promenad och shoppade på kupolen :) Sen åkte vi hem hit och åt god mat och sedan har jag tofflat lite hemma :P

Den här veckan kommer bli grym och midsommar firande i Leksand i helgen ser jag fram emot! Dock saknar jag R väldigt, väldigt mycket!

Nu ska jag sova! Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0