Glad tjej!


Idag var jag sååå glad på jobbet, och så händer det man absolut inte vill..en person som jag inte gärna vill träffa dök upp med sitt jobb, så jag fick lov att servera dom :( Då sjönk mitt humör till botten kan jag säga. Sen kom iallfall andra goa, glada gäster, sen kom söta Frida ner och hälsade på, sen började Felicia jobba så då fick hon ta min sida jag inte gillade :P Så körde jag på ett långbort på 17 glada, törstiga damer! + några till bord! Var ganska mycket ett tag, men det gick grejt! Chefen sa till mig idag: "hur kan du vara så glad hela tiden? har du inga dåliga sidor?" haha, jag vet inte? Jag är ju glad i att jobba :) så jag klagar aldrig på jobbet faktiskt!



Glad tjej som skulle på jobb i eftermiddags :)

Äh, de blir inge sömn för mig inatt, ringde och beställde en taxi för noen timme sen den kommer hit 05.00 sen reser jag från Porsgrunn mot Sverige..woop woop! Så spänd på att komma hem alltså! Det jag längtar mest till är att skypa med R ;) haha! Vilken toffel jag har blivit!

Nu ska jag se film och äta lite godis så jag håller mig vaken, packade klart allt nyss, blev liiiite mer än jag trodde, men ingen resväska..så det är skönt :) Har även med en låååång lista på saker jag ska ta med från Sverige sen! Även lite beställningar :P Puuuh!

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0