Feber och frossa


Började jobba kl 11 imorse, körde från Langesund hem till Brevik, fick låna min snyggings bil :) Det var såå skönt att köra bil igen, jag älskar att köra bil! Jag måste köpa bil när jag är i Sverige! Är sugen på en audi faktiskt, eller bmw igen! bmw är ju ändå standard bil för mig :)

Idag var ingen rolig dag på jobbet, mådde/mår så fruktansvärt dåligt, stod bakom kassan hela dagen, och var lite rydd/städ hjälp, för jag pallade inte ta beställningar och vara ute på golvet, jag gick runt med jacka hela dagen trots 25 grader ute? Folk tänkte väl att jag var helt knäpp, men frös så jävla mycket! Tog en varm dusch när jag kom hem (45 grader och frös ändå) sen körde jag lilla audin bort till Langesund och kollade på film o myste lite..sen tog Nilsen o R hand om mig, dom handlade mat och gav mig ipren och nån annan bra förkyldningskur! Mår lite bättre nu, men ska försöka sova så hoppas jag att jag mår bättre imorgon! Vill inte bli sjuk såhär lagomt tills jag ska åka hem till Sverige, det vore ju så typiskt!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0