Banken strejkar..


Jag har haft den mysigaste kvällen på länge :) Fick träffa min prins :) <3 Vi hängde med Nilsen och hans tjej..åt lite mat, kollade film och snackade svenska/norska..haha! :) Sen började det ösregna och åska, jag frågade om de sprängde eller om det åskade..för dom spränger ganska ofta här omkring..Så sa de att det var tourden (eller nåt sånt) så förklade jag vad det hette på svenska..de diggar inte svenskan så mycket alltså :P haha!

Men jag har det bra och snart får jag träffa familj och vänner igen! :) fast jag kommer sakna R såå mycket då! Blir lite kjedligt att åka härifrån faktiskt....

Såg nyss på skjemat att jag bara jobbar torsdag, vilket blir greit! För deras kamp blev flyttad från tisdag till fredag, så då kan jag se min favvo kille spela fotboll på fredag :) weii! hoppas det blir fint väder då :) Försöker skriva allt på svenska, men blir svårt när man pratar lite norska och skriver sms och sånt på norska hela tiden..

Imorgon strejkar banken, så folk har ju blivit helt galna och tagit ut massa, massa pengar..stod på nyheterna att
minibankerna är tomma på pengar nu...får se hur det här går!

ja vel :) nu ska jag se film! sedan sova :) Puss å kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0