Love my life!

Hej allihopa! ;)

Har verkligen varit så upptagen sedan jag kom tillbaks till Norge från min semester i Dalarna. Herregud, har knappt varit hemma..tror jag sovit hemma 3 nätter..

Älskar sommaren, älskar Brevik, älskar alla vänner och underbara människor här :) just love my life!

Jag har jobbat, varit ledig väldigt mycket, hängt massa med R, Frida och alla andra underbara människor :) träffat mycket nya roliga människor, haft tacos kväll med grabbarna, shoppat, varit i Porsgrunn och Langesund mycket, haft en sjukt bra helg i Oslo med Frida, träffat Patric, Felix och Henke och lite nytt folk i Oslo, vart ute och dansat röven av mig, svettats nåt otroligt, ätit jordgubbar, druckit kaffe och pils, solat!

Igår jobbade jag 2 h och 45 minuter, otroligt onödigt! Sedan gick jag hem och det var fullt av glada och trevliga människor i vårat hus och vi hade grillfest och sedan drog vi till Langesund typ 10 pers och träffade mer folk där och hade himla kul :) Sedan drog vi på nach, och åt nektariner och drack kaffe bailys! Tog en dyr taxi tillbaks till Langesund och var inte i bra form tidigare idag om man säger så.. fick nyss veta att jag är ledig idag, pga vädret och mye personal på jobbet, så då fick jag en kväll fri och den ska jag spendera med Fridalicious, vi ska se film, äta kebab och färga hår och snacka massa skit som vanligt :D Idag åkte två vänner till Göteborg, och jag vill sååååååå gärna också åka dit!

Försökte vila lite tidigare idag när jag kom hem, men det gick ikke, så istället började jag städa, plocka undan allt sedan igår, tvättade och diskade och lagade mat!

Har fått både jobb ångest och panik, länge sen jag kände såhär, men nu kommer den krypandes igen, sjukt jobbigt! Vad fan ska jag göra i höst/vinter? Jaja, det löser sig väl...

Ska tjata på Frida så hon lägger upp lite pics också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0