I'm a DJ!


Semester = sjukstuga

Kortfattat och bra! Haha! Nä men det började bra, blev bjuden på fest ute på en ö, av en kollega till oss. Så vi hade första personalfesten där och det var awesome, dom hämtade oss med båt på jobbet och vi drog ut dit och grillade, drack lite, dansade, hoppade studsmatta, åkte mer båt, snackade, DJ:ade lite och hade en så jävla bra dag/kväll i solen! :D Världens finaste ö! Sen drog vi till Langesund på måndags jammen!



Sen dess har det blivit mycket utekvällar, sena nätter, en del nyktra en del andra inte..

Sen blev många sjuka, Frida blev sjuk och jag hängde med henne och jag blev också sjuk, såklart..så nu har jag legat deckad i stort sett hela veckan :( på min semester och allt! Igår skulle jag åkt till doktorn, men blev bättre på kvällen, och idag har jag sovit typ hela dagen, och mår helt okej, så slipper ett besök hos doktorn tror jag :) Imorgon är det tillbaks till jobb, lite gruvsamt faktiskt..

Så blev ingen resa till Sverige, eller någon annanstans... men har några dagar ledigt nästa vecka, då är min plan att sticka till Sveerige!

Nu ska jag se på real housewives...beroende av den serien!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0