Depp..


Just nu finns det inget att uppdatera, livet är som vanligt här..typ. Mindre jobb dock och mer fritid vilket är både positivt och negativt. Jag vill ju såklart jobba så mycket som möjligt fram tills augusti, för sen vet jag ju inte vad jag ska göra, tror det är därför jag är så himla nere och deppig nu :(

Igår skulle jag, Frida & Maria på kino (bio) i Porsgrunn, men tjejerna jobbade så länge så vi hann inte dit :( Får bli en annan kväll helt enkelt! Så istället gick jag och Frida ner till jobbet och tog ett glas sen drog vi med Tea till Langesund och träffade lite folk och drack lite där med..men det var inte en sån bra kväll, vad ska man ut och göra när man är deppig? Trodde dock tjejerna skulle få mig på bättre humör, men kvällen blev bara konstig och jag blev bara ledsen och somnade inte förens 8 imorse :(

Idag är det regnigt och jag ska på jobb klockan 17..vill verkligen inte jobba idag, men vad gör man då?
och tjejerna ska på konsert på fredag, jag vill så gääärna med! men jag måste jobba kväll då :( så jävla typiskt. Det är verkligen den enda konserten jag skulle kunna döda för att gå på i sommar typ! Det är också en grej som gör mig deppig :( well well...

Idag kom lönen iaf :D

vad ska jag göra på min semester egentligen? Tog ut den av en speciell anledning, men nu får vi se vad det blir...

ha en fin dag! :) /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0