Livet har sina framgångar


Ibland flyter livet på och man kan åka räkmacka på allt, men ibland måste man kämpa för att komma någonstans. Och hittils har jag bara glassat runt och åkt räkmacka tror jag, har inte kämpat speciellt mycket för någonting, men ändå fått allt jag vill, nästan.

Men det jag inte har fått eller nått fram till har jag lixom lagt på hyllan några år, och det är först NU, år 2011 jag känner att om jag nånsin ska nå mina mål så måste jag verkligen kämpa för dom. Och hey, efter några efterforskningar, mycket sökande, mail kontakter fram och tillbaks - är jag på riktigt god väg! Har 3 stora grejer på G som kommer förändra mitt liv totalt! Och det här är nåt jag har drömt om sen jag var liten, mina barndomsdrömmar..och snart blir det verklighet av allt! Jag är så lycklig just nu! :D Är dock mycket jobb för att nå toppen. Men det är så värt allt jobb känner jag.

Jag satt och läste gamla betyg och CV:n idag, jag insåg att jag har jobbat sen jag var 17 år! Fick mitt första riktiga heltidsjobb när jag var 17 år! jisses, tiden går fort..

Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon, då ska jag umgås med Emma och sen min fina familj och syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0