Vunnit en BMW!


När jag öppnade min mail imorse hade jag fått ett mail ifrån BMW group i UK, det stod att jag hade vunnit en BMW
"This makes you the proud owner of a brand new BMW 2010 X6 35iM (2010
modern) and a cash prize of £750,000.00 GBP (seven hundred and fifty
thousand Great British pounds).The car comes with a special BMW
Insurance Cover for one whole year, that is, till the next promotion
in 2012"

Haha, ja...tänk om man hade sån tur!

Någonting jag saknar väldigt mycket när jag är i Göteborg är att köra bil, det är som en hel annan livsstil här nere. Fast egentligen varför ska man vara lat och ta bilen överallt? När jag bor här rör man ju mycket mer på sig :) Går för det mesta eller så tar man vagnen om man ska åka långt! Miljösmart om inte annat!

Jag håller tummarna för ikväll får jag reda på om jag och Basse ska byta mobil eller inte :)
Vore ju totally awesooome!

Ha en fin dag alla sötnosar!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0