Ge mig lite sömn, for fuck sake!


Inte allt för glad idag, och har tusen ärenden jag borde ta tag i, typ nu, vilken sekund som helst.
Känns ganska jobbigt att man jämt har massa krav på sig.

Har stora, seriösa sömnprobmlem som aldrig tycks vilja lämna mig ifred och att bara få en natt med normala sköna timmar, att sova en hel natt igenom, med en djup, tyst, kall, och skön sömn, i min egna säng tycks vara omöjlig numer?

Nu lär jag ta tag i detta, ska ringa ett samtal på måndag och se om jag kan få sömntabletter, eller nåt som gör att jag slipper tänka på allt annat istället för att kunna få lite ynka sömn en natt..

Ska hoppa in i duschen nu och bege mig mot backaplan eller nordstan. Varför jag väljer mellan dom två ställerna, är..för att jag är trött, deprimerad och kanske bara vill gå själv på stan? Men då vet jag ju att jag kommer tröstshoppa och stressa mig igenom dagen. Så varför inte åka till nordstan och träffa min fina Rebecka under några timmar och bara ha en trevlig dag och ta en fika och gå och kika i affärer? Ja...jag ska ta mig en funderare så hörs vi sen!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0