Dj's from mars made my day!


Som min vän skrev för ett tag sen "totally hit the rock bottom"

This is me, this is where I am right now.

Jag känner mig bara totalt värdelös och känner mig som en luffare. Jag har så mycket ideér och kärlek inom mig, men vissa har valt att inte tro på mig eller tycka om mig för den jag är. Ni har bevisat det, och jag ska bevisa tillbaks nu att jag är en god människa, mycket bättre än ni tror!

En nära vän har sagt att han vill hjälpa mig, dit jag vill komma. "Det spelar ingen roll om du blir känd eller inte, gör din grej bara, gör det du har passion och tycker om så ska du se att du kommer dit du vill, och att du får det du vill till slut"

Imorgon ska jag ta tag i mitt liv igen, och ordna upp det jag har totalt förstört och failat på. Jag erkänner här och nu, det du sa..kanske är sant? Och du fick mig att sluta.

Jag vill bara visa att jag också kan, faktiskt! Sluta underskatta folk, och snälla ge lite tillbaks någon gång..jag är trött på att folk bara tar & tar från mig.

Såg föresten Dj's from mars på parken i måndags, det var topnotch..musik är kärlek!

/M


Kommentarer
Postat av: Nina♥

Hej, vilken fin blogg du har! :D <3



Just nu har jag flertal tävlingar på min blogg, du får gärna vara med och tävla. Man kan vinna bla. tandsmycken, smycken, presentkort, hårserum och iphoneskal. Om du inte vill delta kanske du kan glädja mig med en söt kommentar?



Kram! /Nina

2011-02-16 @ 21:00:29
URL: http://ninakaufmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0