Depp


Vi trodde våren var på väg, men där blev vi lurade så det skrek om det!

Det började med en storm, som var så allvarlig att dom varnade oss i Göteborgs område att stanna inne.
Jag kollade film till sent på natten, sen tänkte jag: Nej nu måste jag verkligen sova, jag hade massa tankar som snurrade runt som gjorde att jag låg vaken i sängen och lyssnade på min Ipod i timtal. Somnade tillslut halv 6 och vaknade nån timme senare..

Sådär har jag sovit hela veckan, riktigt jobbigt! Nu börjar jag känna mig hängig och förkyld också, ska
ta en Ipren och bege mig in mot stan för att ha en mysig dag med mina tjejor! :)

Äntligen fått tillbaks kraften att umgås. Var väldigt deppig under ett långt tag och inte orkat träffa någon..

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0