Club Vibes med DJ Rigo!


Jag och Annika hängde på Club Vibes igår, jag hade vunnit deras tävling och vann därmed ett VIP bord, mig + 4 gratis, kö företräde, champange.

 fast det stod bara 3 killar i kö när vi kom dit, haha..så de va la inget att skryta med. sen hade vi även VIP bord (en hel soffhörna som va min o Annika's. Egentligen kom vi för sent men vi fick 3 flaskor skumpa ändå av Mauro och Atte! Tack tack! :) Diskuterade jobb med Mr. Atte och sen hängde vi vid DJ båset hela kvällen :)

Bra gäng igår! Rigo satt även med i våran VIP hörna. Vi satt och tjöta lite innan han gick på och spelade :) Riktigt grym o rolig snubbe de där! :D Sen hängde vi med de gänget hela kvällen, en riktigt bra kväll!








/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0