Red is hot!


Sov ca 10 timmar inatt också, så skönt att jag äntligen kan sova "normalt" eller vad man ska säga!
Vaknade upp vid 10, käkade frukost sen åkte jag, Tea och Felicia till Brotorget på några ärenden..jag fixade ny mobil + norskt nummer (tydligen var det ingen pris skillnad på att köpa ny mobil eller bara ett startpaket)
Sen handlade vi maaaat, vilket behövdes! Vi kollade även i lite klädbutiker, blev sååå shoppingugen! my god!



Ångrar att jag inte köpte dessa innan jag for till Norge! :( Har tänkt på dom varenda dag sen jag kom hit..haha. Hur kan man bli så fäst vid någonting? Har önskat mig dessa av min syster nu, i storlek 36 så jag hoppas jag får ett paket på posten snart ;)

Nu ska jag slappa lite innan jobb! Börjar 18 idag..det känns lite segt..menmen!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0